Centrum právnej pomoci spúšťa Call centrum

Levice, 5.6.2019Občania sa budú môcť obrátiť so svojimi problémami na Centrum právnej pomoci aj prostredníctvom „klientskej linky“ s číslom 0650 105 100, ktorej ostrá prevádzka bude spustená dňa 6.6.2019.

Centrum právnej pomoci sa v posledných rokoch stalo pre občanov záchranným kolesom v mori ich neraz existenčných problémov. Po tom, čo CPP začalo občanom pomáhať aj v agende osobných bankrotov, záujem o ich služby enormne vzrástol. Hoci v uplynulých mesiacoch pribudlo viacero kancelárií CPP a konzultačných pracovísk, zamestnanci Centra právnej pomoci boli veľmi vyťažení a na nápor telefonických, osobných a elektronických dopytov kapacitne nestačili.

Vybudovanie Call centra bolo pre CPP už dlhšie prioritou a rozbehnutý projekt sa konečne podarilo pretaviť aj do reálnej podoby. Zuzana Kubovičová, riaditeľka CPP: „Zamestnanci CPP za uplynulých päť mesiacov vybavili 54.546 telefonátov od občanov. Som rada, že Call centrum prispeje k zníženiu záťaže zamestnancov CPP pri vybavovaní klientov najmä s požiadavkou na právnu pomoc súvisiacu s osobným bankrotom.“ Na slávnostnom otvorení sa zúčastnil aj minister spravodlivosti, Gábor Gál: „Novým zamestnancom Call centra prajem v ich misii veľa šťastia a najmä energie a síl pri pomáhaní občanom. Ich práca rozhodne nebude jednoduchá, pretože okrem poskytnutia komplexných informácií budú neraz aj poslucháčmi ťažkých životných príbehov.“

Na čo bude Call centrum slúžiť?

Nový informačný systém centra nahradí nevyhovujúce existujúce riešenie a zmodernizuje tieto informačné služby Centra právnej pomoci tak, aby sa pomoc pre osoby v materiálnej núdzi alebo pre osoby, ktoré čelia bankrotu, zefektívnila. Prostredníctvom Call centra bude CPP poskytovať občanom informácie o osobnom bankrote, informácie o civilnom práve, informácie pre advokátov vo veci vyúčtovania trov a ďalšie dôležité informácie. Klientom rovnako poskytne možnosť objednať sa na konzultáciu a získať informácie o aktuálnom stave ich žiadosti.

V Call centre CPP so sídlom v Leviciach bude na „klientskej linke“ 0650 105 100 pre občanov k dispozícii 9 pracovníkov vrátane supervízora, a to každý pracovný deň od 8.00 do 18.00 hod.