Hľadáte si prácu, ktorá má zmysel v Bratislave?

Hľadáme možno práve vás. V kancelárii Bratislava máme otvorené výberové konanie na miesto asistent/asistentka (mzda od 950 €), vašou náplňou práce môže byť:

  • správa registratúry kancelárie Centra právnej pomoci
  • vybavovanie korešpondencie a písomnej dokumentácie kancelárie

Požiadavky a kritériá súvisiace s pozíciou asistent/asistentka:

  • ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • prax v odbore výhodou
  • dobré komunikačné zručnosti
  • znalosť práce s PC
  • bezúhonnosť a sociálna empatia
  • ovládanie štátneho jazyka

Zamestnanecké výhody:

osobný príplatok, odmeny, príspevok do DDS
pružný pracovný čas
4 dni sick day
príspevok na stravovanie
 
Ďalšie požiadavky, výberové kritériá a spôsob prihlásenia sa do výberového konania nájdete v popise pracovných ponúk.

Termín na zaslanie žiadosti spolu so všetkými prílohami pre všetky pozície je 15. februára 2024. Predpokladaný termín výberového konania je 20. februára 2024 a predpokladaný dátum nástupu do pracovného pomeru je pri všetkých pozíciách 1. marca 2024.

Viac informácií ako aj spôsob prihlásenia sa do výberoveho konania nájdete v popise pracovných ponúk. 

 Call to action