Oznámenie
o vyhlásení výberového konania
Riaditeľka Centra právnej pomoci
vyhlasuje
v súlade so zákonom č. 552/2023 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme (ďalej len „zákon“) a v súlade s Usmernením č. U/09/2021 o výbere zamestnancov Centra právnej pomoci zo dňa 12.7.2021 (ďalej len „Usmernenie“)
výberové konanie
na obsadenie 1 miesta: pracovník/-čka 1. kontaktu Bratislava, doba určitá 1 rok (plat od 1.100,-€),
VK č. 22/2024
A) Predpoklady na výkon práce vo verejnom záujme
Do výberového konania sa môže prihlásiť uchádzač, ktorý spĺňa
- kvalifikačné predpoklady podľa § 3 ods. 1 písm. c) zákona (vysokoškolské vzdelanie II. stupňa)
- ďalšie kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v Slovenskej republike alebo má uznaný alebo nostrifikovaný doklad o získaní uvedeného vzdelania absolvovaním štúdia rovnakej úrovne na vysokej škole v zahraničí,
- prax v odbore výhodou,
- samostatnosť, analytické myslenie, dobré organizačné a komunikačné zručnosti,
- ovládanie PC na užívateľskej úrovni,
- ovládanie štátneho jazyka.
B) Náplň práce
- preskúmanie podmienok priznania nároku na poskytnutie právnej pomoci z hľadiska materiálnej núdze
- poskytovanie pomoci pri vypĺňaní žiadosti o poskytnutie právnej pomoci
- zasielanie oznámenia o zaevidovaní žiadostí o poskytnutie právnej pomoci a preukázateľným spôsobom poučuje klienta o povinnostiach byť súčinný voči centru resp. určenému advokátovi
- zasielanie výziev na doplnenie údajov potrebných na posúdenie žiadosti o poskytnutie právnej pomoci
- poskytovanie individuálnej konzultácie žiadateľom o poskytnutie právnej pomoci
- zabezpečovanie analytickej práce v tandeme s právnikom pri rozhodovaní o nároku na právnu pomoc ako aj pri poskytovaní právnej pomoci
- zabezpečovanie agendy súvisiacu so zákonom č.7/2005 Z .z. zákon o konkurze a reštrukturalizácii
- plní ďalšie aktuálne úlohy na základe pokynov zamestnávateľa, ktoré súvisia s hlavnou činnosťou zamestnávateľa a týkajú sa rozhodovacej činnosti centra o nároku na právnu pomoc.
C) Zoznam požadovaných dokladov a písomností
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- fotokópia vysvedčenia, diplomu alebo rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- ďalšie doklady a písomnosti napr. potvrdenie o celkovej dobe odbornej praxe.
Okrem požadovaných dokladov a písomností môže uchádzač ďalej predložiť:
- certifikáty o absolvovaní kurzov a školení
Zamestnanecké výhody:
- odmeny, príspevok do DDS,
- pružný pracovný čas,
- 4 dni sick day,
- príspevok na stravovanie,
- služobný notebook.
D) Podrobnosti o výberovom konaní
Výberové konanie na obsadenie funkcie pracovník/-čka 1. kontaktu Bratislava sa uskutoční písomnou formou a ústnym pohovorom.
E) Dátum a miesto podania žiadosti spolu s ďalšími požadovanými dokladmi
Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné:
- zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Odbor ekonomiky, správy a personálnej agendy, Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava s označením „Výberové konanie na obsadenie pracovník/-čka 1. kontaktu Bratislava“ alebo
- osobne do podateľne Centra právnej pomoci, Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava s označením „Výberové konanie na obsadenie miesta pracovník/-čka 1. kontaktu Bratislava“ alebo
- elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: vyber@centrumpravnejpomoci.sk
najneskôr do 14.10.2024, vrátane.
Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t.j. najneskôr 14.10.2024, vrátane.
Predpokladaný termín výberového konania je v 43.týždni. Predpokladaný dátum nástupu do pracovného pomeru je 1.11.2024.
V Bratislave, 19.9.2024
JUDr. Anna Peťovská, PhD.
riaditeľka CPP