Vyhlasujeme výberové konanie na obsadenie miesta referenta/referentky pre správu a vymáhanie pohľadávok
Pridajte sa do tímu Centra právnej pomoci a staňte sa dôležitou súčasťou nášho tímu. Poslaním Centra právnej pomoci je zabezpečovanie právnej pomoci pre ľudí v materiálnej núdzi.
Čo robí referent/referentka pre správu a vymáhanie pohľadávok?
- vedenie a spracovanie neuhradených pohľadávok súvisiacich s agendou osobného bankrotu,
- kontrola pohľadávok (splátok osobného bankrotu) po lehote splatnosti,
- komunikácia s dlžníkmi a spracovanie evidencie komunikácie,
- komunikácia so Slovenskou konsolidačnou a.s.,
- príprava výstupov a ostatnej dokumentácie k správe pohľadávok,
- plní ďalšie aktuálne úlohy na základe pokynov zamestnávateľa.
Čo vám ponúkame?
- odmeny, príspevok do DDS
- pružný pracovný čas
- 4 dni sick day
- príspevok na stravovanie
- služobný notebook
Ponúkaný plat: od 1 100 €
Naše požiadavky, výberové kritériá a spôsob prihlásenia sa do výberového konania nájdete v popise pracovných ponúk.
Termín na zaslanie žiadosti na vyber@centrumpravnejpomoci.sk spolu so všetkými prílohami je 15. apríla 2024. Predpokladaný termín výberového konania je v 17. týždni roka 2024.
Viac informácií ako aj spôsob prihlásenia sa do výberoveho konania nájdete v popise pracovných ponúk.